Дистанцiйне навчання - це нова органiзацiя навчального процесу, що базується на принципах самостiйного навчання учня. Середовище навчання характеризується тим, що учні часто зовсiм вiддаленi вiд викладача в просторi або в часi, водночас вони мають можливiсть в будь-яку хвилину пiдтримувати дiалог за допомогою засобiв телекомунiкацiй.
Дистанцiйне навчання
- надає доступ до освiтнiх курсiв нашого району
- суттєво збiльшує можливостi традицiйної заочної освiти за рахунок формування освiтнього iнформацiйного середовища, в якому учень самостiйно або пiд керiвництвом викладача може вивчати матерiал, який його цiкавить
- значно розширює коло людей, котрим доступнi навчальнi ресурси
- допомогає в здобуттi учнем навичок самостiйної роботи
- має велике соцiальне значення, оскiльки дає можливiсть задовільнити в повному обсязi освiтнi потреби населення.
Дистанцiйне навчання - це навчання, при якому надання учням суттєвої частини навчального матерiалу i значна частина взаємодiї з викладачем, здiйснюється з використанням сучасних iнформацiйних технологiй.
Вiдмiнною особливiстю ДН є надання учням можливостi самостiйно отримувати необхiднi знання, користуючись розвинутими iнформацiйними ресурсами, забезпечуваними сучасними iнформацiйними технологiями.
Iнформацiйнi ресурси: бази даних та знань, електроннi бiблiотеки поряд з традицiйними пiдручниками i методичними посiбниками створюють унiкальне розподiлене середовище навчання, доступне широкiй аудиторiї.
Проведення круглих столiв, комп'ютерних вiдео- та текстових конференцiй, можливiсть частих, навiть щоденних, консультацiй з викладачем за допомогою комп'ютерних комунiкацiй роблять взаємодiю учнів з викладачами навiть бiльш iнтенсивною, нiж при традицiйнiй стацiонарнiй формi навчання.
Дистанцiйне навчання при необхiдностi може включати вiдвiдування учнями школи дистанційного навчання, а також поєднуватись з традицiйними формами навчання.
Динамічне, сучасне дистанцiйне навчання iнтегрує всi iснуючi методи навчання i надає їм якiсно новий рiвень.